| Dimensiones | 25 × 25 cm |
|---|---|
| Encuadernación | Cartoné |
| Pàgines | 36 |
| Publicación | 4/3/2026 |
| Edat | A partir de 4 anys |
| ISBN: | ISBN: 979-13-991299-5-3 |
- ¿Por qué los peces no tienen lengua? ha sido eliminado de tu carrito ya que no está disponible para la venta. Por favor, ponte en contacto con nosotros si necesitas ayuda.
El llibre dels llits
13,90€
Hay existencias
Singular catàleg de llits que no entenen de regles, i en els quals els nens i nenes podran solcar mars o arribar a l’espai. Un llit menjador, un llit de butxaca, un llit elefant! Que s’hi pugui dormir, és el menys important.
Aquest poema fabulós va restar inèdit més d’una dècada, i Sylvia Plath no el va arribar a veure publicat. La poeta nord-americana hi crea un món fantàstic i lúdic entorn dels quatre costats d’un matalàs, i ofereix un repertori de llits on infants i adults no podran fer més que ajornar el son.
I quin origen té, un projecte tan original? La mateixa autora no ho sabia, però s’ho va passar bé esbrinant-ho: “D’una llarga llista de llits prou estrambòtics, enginyosos i abstractes, en vaig triar deu, em vaig posar a escriure i ja no vaig parar”.




